loading...

اخبار فناوری

بازدید : 40
دوشنبه 1 خرداد 1402 زمان : 12:44

جک هیدرولیک

در واقع جک هیدرولیک وسیله ای استوانه ای است که مکانیزمی در داخل سیلندر روغن دارد که روغن را فشرده می کند. این قدرتی است که وارد می شود که روغن را می سازد

جسم تراکم ناپذیر به سیلندر دیگری بزرگتر از سیلندر قبلی منتقل می شود و در مرحله بعد روغن به اندازه فشاری که به پیستون سیلندر وارد می کند باعث می شود جسم مثلاً یک جسم مکانیکی به آنجا حرکت کند. خط سیلندر. شما می توانید این نوع مکانیزم را در ماشین آلات عملیاتی مانند جرثقیل ها پیدا کنید. این نوع مکانیزم ممکن است ساده به نظر برسد، اما با همین سادگی، کارهای بسیار دشواری را با حداکثر کارایی انجام می دهد.

روغنی که قابل کنترل نیست و به روغن موجود نیرو وارد می کند، این اصل الگوریتم مورد استفاده جک هیدرولیک است. آنچه اهمیت دارد فشار وارد شده از پیستون کوچک به پیستون بزرگ است و باعث حرکت آن به سمت بالا می شود.

تعریف دیگری از جک هیدرولیک: این نمونه ای از سیلندر هیدرولیک است که در یک جهت کار می کند و معمولا ظرفیت بالایی دارد. در ساختار جک های هیدرولیک به جای پیستون از میله ای با قطر زیاد با شانه در انتهای آن استفاده می شود.نحوه عملکرد جک هیدرولیک

در قسمتی از جک هیدرولیک که جرم بدنه را در بر می گیرد، ناحیه وسیعی وجود دارد که نیاز به قدرت بیشتری دارد و قسمت پایینی قسمتی از جک هیدرولیک است که روغن را از طریق جک هیدرولیک منتقل می کند. . پمپ، که نیاز به برق کمتری دارد.
یعنی با توجه به قدرت و توان خود باید نیروی کمتری به ناحیه کوچکتر، نیروی کمتر و ناحیه بزرگتر وارد کنیم.

در جک هیدرولیک دسته جک نوع دوم اهرم است که خواص مکانیکی خاصی دارد. این دسته مسئول افزایش نیروی محرکه است. توان مفید از این دسته وارد جک هیدرولیک می شود که این توان را افزایش می دهد. این عمل به تنهایی خواص مکانیکی کل دستگاه را با خواص مکانیکی این 2 قسمت برابر می کند.

فشاری که به تمام سیلندرها وارد می شود، نیرویی برابر مدول سطح است که با یکدیگر برابر است.

در واقع ابزاری برای افزایش کار وجود ندارد. مقدار روغن ورودی یکسان است، همانطور که در هر دو سیلندر وزن و حجم روغن از نظر سطح مقطع و فاصله پیستون به دلیل اندازه یکسان یکسان است.

کاربرد جک هیدرولیک

سال‌هاست که از نیروی هیدرولیک برای آسان‌کردن بلند کردن و جابجایی ماشین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. استفاده از این نیرو برای کنترل و نحوه نشستن بر روی تراکتور در ماشین های مدرن به کار می رود.در همه ماشین ها انواع جک برای کمک گرفتن در حرکت وسیله نقلیه.در سوراخ یا چرخاندن چرخ وجود دارد. جک ها همه انواع جک های هیدرولیک کاربردهای گسترده تری دارند زیرا امروزه به طور گسترده در خودروهای سواری استفاده می شوند و هنوز هم جزء ضروری در وسایل نقلیه سنگین محسوب می شوند.
به طور کلی جک های هیدرولیک در ماشین آلات معدن و راه سازی، آسانسور، کامیون کمپرسی، جرثقیل، لیفتراک و غیره استفاده می شود.

یکی از دلایل اصلی اهمیت استفاده از این جک هیدرولیک طراحی و ساختار تقریبا ساده آن با توان بسیار بالایی است که تولید می کند.

جک هیدرولیک بسیار کاربردی و در صنعت کاربرد دارد که به اختصار توضیح داده می شود:

بلند کردن و راه اندازی ماشین آلات سنگین، جرثقیل، کاربردهای پالایشگاهی، حفاری زیرزمینی، معماری و برج سازی، کلیه وسایل نقلیه و غیره.تنوع زیاد و همچنین کاربرد بالایی در این جک ها وجود دارد که منجر به تولید جک های هیدرولیک در هزاران مدل و نوع مختلف در طول ها و قطر های مختلف و همچنین طرح های مختلف شده است.

هنگامی که جک هیدرولیک چرخه خود را کامل کرد، باید برای چرخه بعدی به موقعیت خود بازگردد. ، انجام نمی شود و هنگامی که روغن در نهایت از درگاه ورودی خارج می شود، شفت به حالت اولیه خود باز می گردد. نیرویی که باعث می شود شفت به موقعیت اولیه بازگردد، می تواند از طریق یک موتور الکتریکی به عنوان منبع خارجی، احتمالاً از طریق جرم جک هیدرولیک، مانند آسانسور، اعمال شود. برخی از سیستم ها از فنر برای بازگرداندن تیر به موقعیت اولیه خود استفاده می کنند. عیب این نوع سیستم ها عدم کنترل نرخ بازده است که مشکلاتی را ایجاد می کند.

نسخه جک هیدرولیک دو طرفه دارای دریچه های ورودی و خروجی در دو طرف جک می باشد و حرکت رو به جلو و معکوس توسط نیروی روغن انجام می شود.

حرکت رو به جلو زمانی شروع می شود که روغن بتواند در پشت پیستون فشار بیاورد که حداکثر قدرت اعمال شود.وقتی ضربه تمام شد، این بار روغن با فشار وارد گردن جک هیدرولیک می شود و حرکت به سمت عقب است که کمتر از حرکت رو به جلو است.

جک های تلسکوپی یکی از پرکاربردترین انواع جک های هیدرولیک در بازار و صنعت هیدرولیک می باشد. جک های تلسکوپی به دو صورت یک طرفه و دو روش قابل تنظیم هستند. نکته مهم در طراحی جک های تلسکوپی، تعداد لوله های کروم است که به صورت تلسکوپی جمع شده اند به گونه ای که هر سیلندر به عنوان شفت بعدی جک در نظر گرفته شود.

در حال حاضر از این نوع طرح ها در مکان هایی استفاده می شود که فضای زیادی وجود ندارد، اما بارها نیاز به مطالعه است. جک های تلسکوپی به طور گسترده در بالابرهای هیدرولیکی مانند آسانسور، ماشین های دفع زباله و غیره استفاده می شود. البته این نوع جک ها معایبی هم دارند که از جمله می توان به عمر کوتاه و یا نبود فضای مناسب برای دیگ اشاره کرد. جک ها پیکربندی و طراحی منحصر به فرد خود را دارند و در مقایسه با انواع دیگر جک های هیدرولیک تلسکوپی قیمت بالاتری دارند و تولید و ساخت آنها با دقت انجام می شود.این نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

توان خروجی از جک هیدرولیک صنعتی اختلاف فشار بین دو جهت پیستون است و بر سطح مقطع پیستون نیز اثر می گذارد. یک اشتباه رایج استفاده از فشار سیستم برای محاسبه قدرت جک است.
در حالت صحیح، هنگام محاسبه توان خروجی جک هیدرولیک باید فشار ورودی را در نظر گرفت.
اگر می خواهید قطر پیستون را محاسبه کنید، باید نیروی ایجاد شده در هنگام باز شدن جک هیدرولیک را در نظر بگیرید.
همچنین برای محاسبه توان جک هیدرولیک ابتدا باید قطر شفت و پیستون را تعیین کنید.
اگر جک هیدرولیک در گوشه استفاده شود، توان اسمی جک از توان واقعی اعمال شده بیشتر است.
نرخ تغذیه مورد نیاز از سرعت حرکت جک به دست می آید، زیرا سرعت تابعی از نرخ تغذیه است.


سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک وسایلی هستند که انرژی فشار سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. آنها به عنوان محرک شناخته می شوند و به طور گسترده در دستگاه های کنترلی مختلف استفاده می شوند. از نظر حرکت، محرک ها شامل سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیکی برای حرکت مستقیم، موتورهای حرکتی دورانی، محرک های آونگی چرخشی و انواع دیگر محرک ها هستند.سیلندرهای پنوماتیک از هوای فشرده به عنوان منبع گاز استفاده می کنند و انرژی فشار گاز را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیک بر اساس عملکرد طبقه بندی می شوند، سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیک را می توان به سیلندرهای تک اثره و سیلندرهای دو اثره تقسیم کرد. طول سیلندر هیدرولیک شامل کل پایه، ضخامت پیستون، ضخامت ته و سر و طول پیوند است. اغلب این طول با دستگاه مطابقت ندارد. در این حالت از میله پیستون به عنوان سیلندر پیستون و میله پیستون دوم استفاده می شود. به این نوع استوانه ها سیلندر تلسکوپی می گویند. در حالی که سیلندر میله ای استاندارد تک مرحله ای نامیده می شود، سیلندرهای تلسکوپی واحدهای چند مرحله ای با دو، دو، چهار، پنج یا چند مرحله هستند. به طور کلی، سیلندرهای تلسکوپی گرانتر از سیلندرهای استاندارد هستند. اکثر سیلندرهای تلسکوپی تک اثره (فشار) هستند. سیلندرهای تلسکوپی دو منظوره باید به طور خاص طراحی و ساخته شوند.

سیلندر دیفرانسیل هنگام کشیدن مانند یک سیلندر معمولی عمل می کند. اگر سیلندر همچنان مجبور به فشار باشد، روغن به مخزن کنار میله پیستون سیلندر باز نمی گردد، بلکه به پایین سیلندر باز می گردد.به این ترتیب، سیلندر سریعتر حرکت می کند، اما حداکثر قدرتی که سیلندر می تواند به دست آورد، به اندازه یک سیلندر پیستونی است. یک سیلندر دیفرانسیل را می توان درست مانند یک سیلندر معمولی تنها با افزودن کنترل های ویژه ساخت. سیلندر هیدرولیک "هوشمند" با سنسور موقعیت.
سیلندرهای هیدرولیک سنجش موقعیت نیاز به میله های توخالی را از بین می برند. در عوض، یک نوار حسگر خارجی موقعیت پیستون سیلندر را با استفاده از فناوری جلوه هال می خواند. این کار با قرار دادن یک آهنربای دائمی در پیستون انجام می شود. آهنربا میدان مغناطیسی را از طریق دیواره فولادی سیلندر تولید می کند و سیگنال موقعیت را به سنسور می دهد.

سیلندرها - و تمام اجزای مرتبط - باید برای نصب آسان و نگهداری بعدی به راحتی در دسترس باشند. برای مثال، اگر اتصال بدون آسیب رساندن به خط مجاور قابل بررسی نباشد، انگیزه کمی برای رفع نشتی کوچکی که ممکن است رخ دهد وجود دارد.

تمام اجزای سیستم ها و هادی های سیال را الاستیک در نظر بگیرید: طول آنها به دلیل تغییر فشار، دما و تنش سیال تغییر می کند. این تغییرات کم نیست. پالس فشار به یک سیلندر فولادی 6000 psi با فشار 24 ساعته 0.024 کامل. اگر از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده باشد، سیلندر می تواند از 2 تا 2.5 برابر منبسط شود. اگر در طراحی دستگاه به این افزونه توجه نشود، حتی در صورت استفاده از آخرین فناوری ارتباطی، در نهایت سیستم از کار می افتد. اگر نصب قبلی مدام نشتی داشت، این دلیل واضح است که روش طراحی جدید مفید است.

از آنجایی که سطح میله پیستون کمتر از سطح بدنه است، نیروی پسا از نیروی پسا بیشتر است (با فرض اینکه فشار سیال یکسان باشد). از آنجایی که حجم کل سیلندر زمانی که سیلندر به طور کامل جمع می شود (به دلیل جرم میله) کمتر از زمانی است که سیلندر کاملاً کشیده می شود، سیلندر سریعتر از زمانی که کشیده می شود جمع می شود (با فرض نرخ ورودی یکسان).

خط مستقیم - سیلندرهای پیوند ثابتی که نیرو را در خط سیلندر حمل می کنند برای انتقال نیرو در خط مستقیم بهترین هستند. میله های اتصال، فلنج ها یا محورهای محور متقارن هستند و اجازه می دهند نیروی محوری یا فشار پیستون به طور مساوی در مرکز سیلندر توزیع شود.

سیلندرهای تخلیه شده به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر فشار داخلی را تحمل می کنند و می توان آنها را از هر دو طرف کشیده و برای نصب سیلندرها استفاده کرد.هنگامی که شاتون از دو سر سیلندر خارج می شود، می توان از یک سر برای نصب سیلندر استفاده کرد و سر مقابل می تواند سیلندر را پشتیبانی کند یا به اجزای دستگاه متصل شود.

اتصالات فلنجی نیز برای کاربردهای انتقال برق خط مستقیم مناسب هستند. سه الگوی قابل استفاده عبارتند از: سر مستطیل شکل، سر مربع و سر مستطیل بزرگتر و ضخیم تر با سوراخ. از همین سه نسخه می توان برای کلاه استفاده کرد. انتخاب نصب فلنج تا حدی به این بستگی دارد که آیا نیروی اصلی اعمال شده به بار باعث ایجاد فشار یا فشار در میله پیستون می شود.

جک هیدرولیک

در واقع جک هیدرولیک وسیله ای استوانه ای است که مکانیزمی در داخل سیلندر روغن دارد که روغن را فشرده می کند. این قدرتی است که وارد می شود که روغن را می سازد

جسم تراکم ناپذیر به سیلندر دیگری بزرگتر از سیلندر قبلی منتقل می شود و در مرحله بعد روغن به اندازه فشاری که به پیستون سیلندر وارد می کند باعث می شود جسم مثلاً یک جسم مکانیکی به آنجا حرکت کند. خط سیلندر. شما می توانید این نوع مکانیزم را در ماشین آلات عملیاتی مانند جرثقیل ها پیدا کنید. این نوع مکانیزم ممکن است ساده به نظر برسد، اما با همین سادگی، کارهای بسیار دشواری را با حداکثر کارایی انجام می دهد.

روغنی که قابل کنترل نیست و به روغن موجود نیرو وارد می کند، این اصل الگوریتم مورد استفاده جک هیدرولیک است. آنچه اهمیت دارد فشار وارد شده از پیستون کوچک به پیستون بزرگ است و باعث حرکت آن به سمت بالا می شود.

تعریف دیگری از جک هیدرولیک: این نمونه ای از سیلندر هیدرولیک است که در یک جهت کار می کند و معمولا ظرفیت بالایی دارد. در ساختار جک های هیدرولیک به جای پیستون از میله ای با قطر زیاد با شانه در انتهای آن استفاده می شود.نحوه عملکرد جک هیدرولیک

در قسمتی از جک هیدرولیک که جرم بدنه را در بر می گیرد، ناحیه وسیعی وجود دارد که نیاز به قدرت بیشتری دارد و قسمت پایینی قسمتی از جک هیدرولیک است که روغن را از طریق جک هیدرولیک منتقل می کند. . پمپ، که نیاز به برق کمتری دارد.
یعنی با توجه به قدرت و توان خود باید نیروی کمتری به ناحیه کوچکتر، نیروی کمتر و ناحیه بزرگتر وارد کنیم.

در جک هیدرولیک دسته جک نوع دوم اهرم است که خواص مکانیکی خاصی دارد. این دسته مسئول افزایش نیروی محرکه است. توان مفید از این دسته وارد جک هیدرولیک می شود که این توان را افزایش می دهد. این عمل به تنهایی خواص مکانیکی کل دستگاه را با خواص مکانیکی این 2 قسمت برابر می کند.

فشاری که به تمام سیلندرها وارد می شود، نیرویی برابر مدول سطح است که با یکدیگر برابر است.

در واقع ابزاری برای افزایش کار وجود ندارد. مقدار روغن ورودی یکسان است، همانطور که در هر دو سیلندر وزن و حجم روغن از نظر سطح مقطع و فاصله پیستون به دلیل اندازه یکسان یکسان است.

کاربرد جک هیدرولیک

سال‌هاست که از نیروی هیدرولیک برای آسان‌کردن بلند کردن و جابجایی ماشین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. استفاده از این نیرو برای کنترل و نحوه نشستن بر روی تراکتور در ماشین های مدرن به کار می رود.در همه ماشین ها انواع جک برای کمک گرفتن در حرکت وسیله نقلیه.در سوراخ یا چرخاندن چرخ وجود دارد. جک ها همه انواع جک های هیدرولیک کاربردهای گسترده تری دارند زیرا امروزه به طور گسترده در خودروهای سواری استفاده می شوند و هنوز هم جزء ضروری در وسایل نقلیه سنگین محسوب می شوند.
به طور کلی جک های هیدرولیک در ماشین آلات معدن و راه سازی، آسانسور، کامیون کمپرسی، جرثقیل، لیفتراک و غیره استفاده می شود.

یکی از دلایل اصلی اهمیت استفاده از این جک هیدرولیک طراحی و ساختار تقریبا ساده آن با توان بسیار بالایی است که تولید می کند.

جک هیدرولیک بسیار کاربردی و در صنعت کاربرد دارد که به اختصار توضیح داده می شود:

بلند کردن و راه اندازی ماشین آلات سنگین، جرثقیل، کاربردهای پالایشگاهی، حفاری زیرزمینی، معماری و برج سازی، کلیه وسایل نقلیه و غیره.تنوع زیاد و همچنین کاربرد بالایی در این جک ها وجود دارد که منجر به تولید جک های هیدرولیک در هزاران مدل و نوع مختلف در طول ها و قطر های مختلف و همچنین طرح های مختلف شده است.

هنگامی که جک هیدرولیک چرخه خود را کامل کرد، باید برای چرخه بعدی به موقعیت خود بازگردد. ، انجام نمی شود و هنگامی که روغن در نهایت از درگاه ورودی خارج می شود، شفت به حالت اولیه خود باز می گردد. نیرویی که باعث می شود شفت به موقعیت اولیه بازگردد، می تواند از طریق یک موتور الکتریکی به عنوان منبع خارجی، احتمالاً از طریق جرم جک هیدرولیک، مانند آسانسور، اعمال شود. برخی از سیستم ها از فنر برای بازگرداندن تیر به موقعیت اولیه خود استفاده می کنند. عیب این نوع سیستم ها عدم کنترل نرخ بازده است که مشکلاتی را ایجاد می کند.

نسخه جک هیدرولیک دو طرفه دارای دریچه های ورودی و خروجی در دو طرف جک می باشد و حرکت رو به جلو و معکوس توسط نیروی روغن انجام می شود.

حرکت رو به جلو زمانی شروع می شود که روغن بتواند در پشت پیستون فشار بیاورد که حداکثر قدرت اعمال شود.وقتی ضربه تمام شد، این بار روغن با فشار وارد گردن جک هیدرولیک می شود و حرکت به سمت عقب است که کمتر از حرکت رو به جلو است.

جک های تلسکوپی یکی از پرکاربردترین انواع جک های هیدرولیک در بازار و صنعت هیدرولیک می باشد. جک های تلسکوپی به دو صورت یک طرفه و دو روش قابل تنظیم هستند. نکته مهم در طراحی جک های تلسکوپی، تعداد لوله های کروم است که به صورت تلسکوپی جمع شده اند به گونه ای که هر سیلندر به عنوان شفت بعدی جک در نظر گرفته شود.

در حال حاضر از این نوع طرح ها در مکان هایی استفاده می شود که فضای زیادی وجود ندارد، اما بارها نیاز به مطالعه است. جک های تلسکوپی به طور گسترده در بالابرهای هیدرولیکی مانند آسانسور، ماشین های دفع زباله و غیره استفاده می شود. البته این نوع جک ها معایبی هم دارند که از جمله می توان به عمر کوتاه و یا نبود فضای مناسب برای دیگ اشاره کرد. جک ها پیکربندی و طراحی منحصر به فرد خود را دارند و در مقایسه با انواع دیگر جک های هیدرولیک تلسکوپی قیمت بالاتری دارند و تولید و ساخت آنها با دقت انجام می شود.این نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

توان خروجی از جک هیدرولیک صنعتی اختلاف فشار بین دو جهت پیستون است و بر سطح مقطع پیستون نیز اثر می گذارد. یک اشتباه رایج استفاده از فشار سیستم برای محاسبه قدرت جک است.
در حالت صحیح، هنگام محاسبه توان خروجی جک هیدرولیک باید فشار ورودی را در نظر گرفت.
اگر می خواهید قطر پیستون را محاسبه کنید، باید نیروی ایجاد شده در هنگام باز شدن جک هیدرولیک را در نظر بگیرید.
همچنین برای محاسبه توان جک هیدرولیک ابتدا باید قطر شفت و پیستون را تعیین کنید.
اگر جک هیدرولیک در گوشه استفاده شود، توان اسمی جک از توان واقعی اعمال شده بیشتر است.
نرخ تغذیه مورد نیاز از سرعت حرکت جک به دست می آید، زیرا سرعت تابعی از نرخ تغذیه است.


سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک وسایلی هستند که انرژی فشار سیال را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. آنها به عنوان محرک شناخته می شوند و به طور گسترده در دستگاه های کنترلی مختلف استفاده می شوند. از نظر حرکت، محرک ها شامل سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیکی برای حرکت مستقیم، موتورهای حرکتی دورانی، محرک های آونگی چرخشی و انواع دیگر محرک ها هستند.سیلندرهای پنوماتیک از هوای فشرده به عنوان منبع گاز استفاده می کنند و انرژی فشار گاز را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیک بر اساس عملکرد طبقه بندی می شوند، سیلندرهای هیدرولیک یا سیلندرهای پنوماتیک را می توان به سیلندرهای تک اثره و سیلندرهای دو اثره تقسیم کرد. طول سیلندر هیدرولیک شامل کل پایه، ضخامت پیستون، ضخامت ته و سر و طول پیوند است. اغلب این طول با دستگاه مطابقت ندارد. در این حالت از میله پیستون به عنوان سیلندر پیستون و میله پیستون دوم استفاده می شود. به این نوع استوانه ها سیلندر تلسکوپی می گویند. در حالی که سیلندر میله ای استاندارد تک مرحله ای نامیده می شود، سیلندرهای تلسکوپی واحدهای چند مرحله ای با دو، دو، چهار، پنج یا چند مرحله هستند. به طور کلی، سیلندرهای تلسکوپی گرانتر از سیلندرهای استاندارد هستند. اکثر سیلندرهای تلسکوپی تک اثره (فشار) هستند. سیلندرهای تلسکوپی دو منظوره باید به طور خاص طراحی و ساخته شوند.

سیلندر دیفرانسیل هنگام کشیدن مانند یک سیلندر معمولی عمل می کند. اگر سیلندر همچنان مجبور به فشار باشد، روغن به مخزن کنار میله پیستون سیلندر باز نمی گردد، بلکه به پایین سیلندر باز می گردد.به این ترتیب، سیلندر سریعتر حرکت می کند، اما حداکثر قدرتی که سیلندر می تواند به دست آورد، به اندازه یک سیلندر پیستونی است. یک سیلندر دیفرانسیل را می توان درست مانند یک سیلندر معمولی تنها با افزودن کنترل های ویژه ساخت. سیلندر هیدرولیک "هوشمند" با سنسور موقعیت.
سیلندرهای هیدرولیک سنجش موقعیت نیاز به میله های توخالی را از بین می برند. در عوض، یک نوار حسگر خارجی موقعیت پیستون سیلندر را با استفاده از فناوری جلوه هال می خواند. این کار با قرار دادن یک آهنربای دائمی در پیستون انجام می شود. آهنربا میدان مغناطیسی را از طریق دیواره فولادی سیلندر تولید می کند و سیگنال موقعیت را به سنسور می دهد.

سیلندرها - و تمام اجزای مرتبط - باید برای نصب آسان و نگهداری بعدی به راحتی در دسترس باشند. برای مثال، اگر اتصال بدون آسیب رساندن به خط مجاور قابل بررسی نباشد، انگیزه کمی برای رفع نشتی کوچکی که ممکن است رخ دهد وجود دارد.

تمام اجزای سیستم ها و هادی های سیال را الاستیک در نظر بگیرید: طول آنها به دلیل تغییر فشار، دما و تنش سیال تغییر می کند. این تغییرات کم نیست. پالس فشار به یک سیلندر فولادی 6000 psi با فشار 24 ساعته 0.024 کامل. اگر از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده باشد، سیلندر می تواند از 2 تا 2.5 برابر منبسط شود. اگر در طراحی دستگاه به این افزونه توجه نشود، حتی در صورت استفاده از آخرین فناوری ارتباطی، در نهایت سیستم از کار می افتد. اگر نصب قبلی مدام نشتی داشت، این دلیل واضح است که روش طراحی جدید مفید است.

از آنجایی که سطح میله پیستون کمتر از سطح بدنه است، نیروی پسا از نیروی پسا بیشتر است (با فرض اینکه فشار سیال یکسان باشد). از آنجایی که حجم کل سیلندر زمانی که سیلندر به طور کامل جمع می شود (به دلیل جرم میله) کمتر از زمانی است که سیلندر کاملاً کشیده می شود، سیلندر سریعتر از زمانی که کشیده می شود جمع می شود (با فرض نرخ ورودی یکسان).

خط مستقیم - سیلندرهای پیوند ثابتی که نیرو را در خط سیلندر حمل می کنند برای انتقال نیرو در خط مستقیم بهترین هستند. میله های اتصال، فلنج ها یا محورهای محور متقارن هستند و اجازه می دهند نیروی محوری یا فشار پیستون به طور مساوی در مرکز سیلندر توزیع شود.

سیلندرهای تخلیه شده به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر فشار داخلی را تحمل می کنند و می توان آنها را از هر دو طرف کشیده و برای نصب سیلندرها استفاده کرد.هنگامی که شاتون از دو سر سیلندر خارج می شود، می توان از یک سر برای نصب سیلندر استفاده کرد و سر مقابل می تواند سیلندر را پشتیبانی کند یا به اجزای دستگاه متصل شود.

اتصالات فلنجی نیز برای کاربردهای انتقال برق خط مستقیم مناسب هستند. سه الگوی قابل استفاده عبارتند از: سر مستطیل شکل، سر مربع و سر مستطیل بزرگتر و ضخیم تر با سوراخ. از همین سه نسخه می توان برای کلاه استفاده کرد. انتخاب نصب فلنج تا حدی به این بستگی دارد که آیا نیروی اصلی اعمال شده به بار باعث ایجاد فشار یا فشار در میله پیستون می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 142546
  • بازدید کلی : 398877
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی