loading...

اخبار فناوری

به بررسی انواع دیوارپوش می پردازیم و در مورد مدل های دیوارپوشی که هم اکنون در بازار وجود دارد و شما هم می توانید تهیه کنید، توضیح مختصری خواهیم داد.

بازدید : 136
چهارشنبه 22 تير 1401 زمان : 15:48

انواع دیوارپوش
به بررسی انواع استون شیت می پردازیم و در مورد مدل های دیوارپوشی که هم اکنون در بازار وجود دارد و شما هم می توانید تهیه کنید، توضیح مختصری خواهیم داد. هسته دیوارپوش را می توان از مشتقات نفتی استخراج کرد اما در دو یا سه مدل دیگر مانند دیوارپوش چرمی از این موضوع الهام گرفته نشده است و می توان گفت حدود هشتاد درصد انواع دیوارپوش های دیواری که همان متریال پی وی سی است البته دیوارپوش خاصی با این نام در کشور وجود دارد که از گذشته های دور وارد صنعت دکوراسیون داخلی ما شده و هنوز هم بر اساس آن بخش است.

به همین دلیل از این مدل به توضیح انواع دیوارپوش می پردازیم اما توضیح مختصری:

روکش دیوار پی وی سی
این سبک دیوارپوش توسط چسب یا رول برد روی دیوار نصب می شود، همانطور که گفته شد همه بستگی به دیوار زمینه دارد، قسمتی از دیوار گچ است، نصب آسان است، قسمتی قابل مشاهده است که بتن. دیوار و کاشی بتن سخت کل ساختار ساختمان را می پوشاند، بنابراین نصاب چاره ای جز غلتیدن بر روی دیوار ندارد.

این نر و ماده به هم می پیوندند و با چند ضربه دست که نصاب روی آن فشار می دهد یکی داخل دیگری قرار می گیرد، حتما محل کابل کار و برق آن را در نظر بگیرید تا نداشته باشید. هر گونه مشکل در پایان. ابزار کیس فارسی است که همه نصاب ها برای خود دارند. در پایان کار نوبت به نصب گوشه تاشو و دامن می رسد که کار را کامل می کند.

روکش دیوار سنگی
روکش دیوار سنگی، برای داشتن مواد پودر سنگ در داخل، نیاز به نصب کمی بیشتری دارد. ماشین پرشین باید در یک طرف و عمود بر هم نصب شود. اما شما باید مراقب انگشتان خود باشید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. در بالا، دیوار را اندازه بگیرید و پشت ورق را به اندازه ای که برش دادید بکشید، سپس آن را برش دهید. حالا ورق با چسب سوسیس آماده است تا روی دیوار قرار گیرد. یا چسب پلی اورتان و گاهی دو طرفه در سراسر کار. ، از چسباندن تمام ورق ها مطمئن شوید، با کمک خود ورق را بلند کرده و روی دیوار نصب کنید. دو دقیقه آن را روی دیوار نگه دارید تا چسب خشک شود سپس وارد قسمت نصب ابزار شوید، ابزارها را با چسب 123 نصب کنید.روکش دیوار آجری
دیوارپوش آجری برای دوستانی که خانه دار هستند و وقت و سلیقه کافی دارند شاید خودشان بتوانند نصب کنند اما چون رجبندی نصاب دارد بهتر است نصب کند. توضیح مختصری خواهیم داد. کافی است آجرها را از جعبه بیرون بیاورید، اگر آجرها رنگ‌های متفاوتی داشتند، سه جعبه آجر را روی زمین بیندازید، سپس هر کدام را به‌طور تصادفی بردارید و پشت آن بچسبانید و از پایین به بالا نصب کنید. سپس صلیب را از بسته خارج کرده و از رج عبور دهید. حالا دیوار برای یال بعدی آماده است و تا آخر هم بروید. سپس صلیب ها را بردارید و بین آجرهای پودر شده گره بزنید، بگذارید پودر خشک شود و سپس آجر یک روکش کاملا صاف خواهد داشت.

روکش دیوار فوم
ارزان ترین دیوارپوش همان روکش فوم است به این معنا که خود چسبندگی آن را آسان کرده است. فقط کافی است کاغذ روغنی پشت آن را باز کرده و روی دیوار نصب کنید. فیلم آموزشی نصب و اجرا را برای شما ارسال می کنیم در فضای مجازی برای شما ارسال می کنیم، خرید این دیوارپوش آسان و نصب آسان است، کافی است مدل دیوارپوش خود را از سایت انتخاب کرده و سفارش دهید، شما فوم مواد را در کمتر از 24 ساعت دریافت می کند عزیزانی که به تهران یا شهرستان مراجعه می کنند این دیوارپوش را به راحت ترین شکل ممکن دریافت خواهند کرد.

روکش دیوار بتنی
بتن اکسپوز در واقع یکی از بهترین مصالح مورد استفاده در داخل و خارج از منزل است. چندین مزیت دارد که از جمله آنها می توان به کلاسیک دادن به خانه یکی از عناصر این کار اشاره کرد. قسمت بعدی ابعاد مختلف این دیوارپوش از ابعاد 50*50 تا ابعاد 50 در 90 می باشد که همگی جزء انتخاب دیوارپوش بتنی می باشد.در قسمت تهران دکو تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین مدل دیوارپوش را در اختیار شما قرار دهیم، این سبک از دیوارپوش مختص محیط اداری و منزل نیست، می توان آن را با تمامی لوازم منزل و هر اکسسوری پیکربندی کرد. همچنین به نوبه خود بهترین نوع پوشش دیوار بتنی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیوارپوش چرمی
روکش چرمی که مخصوص قطعات عایق صدا طراحی شده است. سبکی از دیوارپوش است که هر چقدر هم که زیبایی این محصول را توصیف کنیم اما ویژگی های آن را در قسمت مربوطه بخوانید، با ضخامت 2 تا 5 سانتی متر بافته می شود، می تواند دیوارپوشی باشد که فقط عایق صوتی در نظر گرفته می شود، این همان سبک و سیاق است، تنها راه حل برای کاهش صدای همسایه در کنار دست استفاده از دیوارپوش چرمی Be است.

این یک دیوارپوش است.
این سبک در سال های اخیر وارد بازار دکوراتیو شده است، تا اینکه اخیرا نگاه به این دیوارپوش تنها به عنوان یک اکسسوری منزل بود، اما با توجه به تغییراتی که در تولید این محصول ایجاد شد، باعث شد چشم مشتریان بیشتر به این سمت نمایان شود. تولید - محصول. زیرا از طرح های لوزی گرفته تا طرح های معمولی، همه بر این باورند که زیبایی خانه در انحصار دیوار آینه ها خواهد بود. این محصول کم کم از اتاق خواب بیرون آمد و به اتاق نشیمن راه پیدا کرد و در نهایت هم اکنون از این دیوارپوش در لابی هتل ها، راهروهای شیک و قسمت های مختلف استفاده می شود.

عملکرد روکش دیوار
هر نوع دیوارپوش بسته به دسته بندی که در آن طبقه بندی می شود ویژگی های خاص خود را دارد، اما در این قسمت باید در مورد ویژگی دیوارپوش صحبت کنیم که کلی است، زیرا برخی از طرح های دیوارپوش مانند چرم به خصوص برای صدا ایجاد شده است. عایق. ، این سبک دیوارکشی هم زیباست اما قسمت زیادی با فوم های سرد و رویه چرمی که دیده اید زیبا و عایق نگه داشته شده تا صدای همسایه به خانه ما نرسد. , یا دیوارپوش آینه ای مخصوصا زیباست و قسمتی از دیوار باید با این سبک دیوارپوش تزیین شود

رنگ و طرح های متنوعی دارد
حمل و نصب آسان توسط تکنسین های تهران دکو
مقاومت در برابر خراش و ضربه در روکش دیوار وجود دارد.
امروزه آنتی باکتریال بودن به ما کمک کرده است تا خواص دیوارپوش را افزایش دهیم
عایق صدا نیز به دلیل مزیت است
عایق گرمایش و سرمایش، چه در داخل و چه در خارج
مناسب برای هر جایی از خانه گرفته تا محیط های اداری تجاری، اتاق کنفرانس، آمفی تئاتر، همه چیز قابل نصب است.
می توانید قسمت بزرگی از دیوار را در یکی دو ساعت با طرح های متنوع دیوارپوش تزئین کنید.
آنها عمر طولانی دارند و اکنون روی دیوار شما هستند تا زمانی که ضربه محکمی به آنها وارد شود.
یک دیوارپوش باید ابزار مخصوص به خود را داشته باشد تا نصب را تسهیل کند و کار را زیبا کند.
خرید دیوارپوش
قسمت قیمت دیوارپوش از همه مهمتر است زیرا بستگی به بودجه ریالی هر فرد دارد، بخشی که مربوط به تهران دکو می باشد حدود 12 مدل مختلف که به عنوان دیوارپوش استفاده می شود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.به سلیقه شخصی شما برمی گردد.

همانطور که می دانید، هر سبک دیوارپوش با دیگری متفاوت خواهد بود. در مورد خرید دیوارپوش توجه داشته باشید که قیمت برخی از دیوارپوش ها ریالی و تمام شده است و هر دو با هم نصب می شوند زیرا اجرای برخی از دیوارپوش ها توسط خود مشتری امکان پذیر نیست و تکنسین این قسمت نیاز دارد. خودش را نصب کند تا کار را بی نهایت زیباتر کند، اما یک قسمت دیگر مثل کاشی های 30 در 30 یا 70 در 77 نیست که مشتری بتواند خودکار نصب کند.

این حق شما مشتریان عزیز است که با توجه به قیمت هر قسمت از محصول، متناسب با بودجه ریالی و همچنین با توجه به نیاز منزل یا محل کار خود، آن را انتخاب کنید. اما قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم کیفیت را فدای کمیت نکنید، این فقط یک شعار نیست، بلکه در صنعت دکوراسیون داخلی یک متریال در تعداد نامحدودی متریال در دسترس است.

روکش دیوار سنگی از ضخامت 2 مایل شروع و تا ضخامت 4 مایل گسترش می یابد. اما در واقع به همان نام روکش دیوار سنگی فروخته می شود و خود مشتری نمی داند 2 میل است یا 4 میل در حالی که ضخامت آن فقط چهار میل است که می تواند در کابینت نصب کند. بنابراین گاهی متأسفانه برخی دلالان از ناآگاهی مشتریان استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم بدانید چرا یک محصول از همه طیف‌هایش گران‌تر است، شاید به شما نگفته باشند. لذا دکو تهران متعهد و متعهد است اولاً به شما مشتریان عزیز محصولات با کیفیت ارائه دهد و ثانیاً اعتقاد راسخ داریم که محصولات درجه یک با امکانات درجه یک داریم.دیوارپوش ها را نصب کنید
نصب روکش دیوار به انتخاب شما بستگی دارد. بخشی که باید توسط یک تکنسین مجرب انجام شود، بخشی است که شما به عنوان یک فرد، تجهیزات نصب مربوطه را ندارید و به اندازه نصابان ما دیوارپوش نصب نکرده‌اید، به‌علاوه بخشی از تخصص در هر کار. فن مخصوص به خود را دارد این به تکنسین این امکان را می دهد که برای نصب دیوارپوش کار کند، زیرا می داند کدام قسمت را نصب کند.

کدام قسمت اولویت کار را دارد و با ریزه کاری هایی که در این چند سال به دست آورده توانسته به عنوان نصاب خبره آماده کار شود. شما باید محصولات تزئینی را مانند کف ترازو در نظر بگیرید. یک قسمت می تواند از مواد ساخته شود و قسمت دیگر کف مقیاس باید نصب شود. متریالی که برای تزیین محیط استفاده می شود باید در نهایت روی دیوار نصب شود. یکی از امکانات را ذکر کنیم تا ذهن شما را بیشتر متوجه این امر کند.
به عنوان مثال هنگام نصب دیوارپوش روی کابینت باید عناصر مختلفی را در نظر بگیرید، ابتدا باید دیوارپوشی مناسب با محیط آشپزخانه تهیه کنید. دوم، لطفاً سعی کنید قبل از ورود نصاب به پروژه، جعبه سوئیچ و پریزها را باز کنید تا نصب آسان‌تر شود، حتی اگر نتوانید این کار را انجام دهید، نصاب‌های ما این کار را برای شما انجام خواهند داد.

قسمت بعدی این است که سعی کنید وسایل را جلوی مشتری رها کنید، اجاق گاز را به جلو فشار دهید، وسایل را روی سنگ کابینت بردارید و محیط را تمیز کنید تا نصاب بتواند در سریع ترین زمان ممکن کار خود را در قطعات انجام دهد. که نزدیک به تقاطع دیوار هستند، می توانید از ابزارهایی مانند نبشی، تسمه یا نبشی استفاده کنید، در قسمت هایی که کار یک قطعه کار است، مشکلی ندارد، دیوارپوش را با ابزار چسب یا وسایل دیگر نصب می کنند.قیمت دیوارپوش.
قیمت دیوارپوش در سال های اخیر به دلیل نوسانات رخ داده در سال های اخیر و تلاطم بازار به قیمت یک محصول سخت متفاوت بوده است. البته بستگی به محصول دیوارپوش هم دارد، گاهی پیش آمده که متریالی مانند دیوارپوش فوم در برخی سال ها قیمت ثابتی داشته است، اما معمولا کمتر این اتفاق می افتد زیرا مواد اولیه از مشتقات نفتی به دست می آید. . و در کارخانه محصولاتی مانند ورق پی وی سی، ورق سنگ از مهم ترین محصولات این طبقه هستند که ارتباط مستقیمی با مواد پی وی سی دارند.

از طرفی تلاطمی که ممکن است در بازار اقتصادی به وجود بیاید، تولید کننده روکش ها را نیز متاثر خواهد کرد، اما ما سعی می کنیم در این دغدغه های روز، با مواد درجه یک و نصب در قیمت مناسب . . قیمت مناسب و کیفیت بالا خوب، اجازه دهید کشور خود را قرار دهیم.

قیمت دیوارپوش ها را با این موضوع پیش می بریم که در صنعت دکوراسیون از متری 20000 تومان تا متری 200000 تومان همین متریال را می شنویم به این مفهوم که هر جنس هزینه خودش را دارد قسمت اول. خدمت شما خدمت رسانی کرده ایم و قسمت دوم مربوط به هزینه حمل و نقل و بردن آن به انبار شرکت های بزرگ می باشد.

بنابراین ممکن است در چند ماه قیمت حمل و نقل افزایش یابد، از طرفی کیفیت محصولات نیز مهم است، برخی از مدل های دیوارپوش در دسته اجناس لوکس قرار می گیرند، قیمت بسیار بالاتری نیز دارند، پس طبیعی است که آنها زیباتر هستند و بسته به قیمت آن نوع نصاب هزینه نصب بالاتر خواهد بود.

نصب کننده دیوارپوش
به خاطر داشته باشید که صنعت دکوراسیون زمانی که محصولات خود را به بازار معرفی می کرد، نصابان را آموزش می داد و یا اینکه نصاب ها به مرور زمان عقب ماندند. دستیاران نصاب حرفه ای توانستند دیوارپوش را نصب کنند. آنها با انواع مواد مختلف مانند دیوارها مطابقت دارند. روکش، کفپوش و پوشش سقف، مناسب برای هر پروژه ای است، البته نصابانی هم هستند که توانایی نصب هر نوع پوشش دیوار را دارند.شاید برخی از پروژه ها محدود به یک روز کار باشد و برخی دیگر را برای مدت طولانی تری نصب دیوارپوش کنیم، تکنسین ها، نصاب ها، دوستان عزیز زیادی هستند که سالهاست تیم ما را دوست دارند و نصاب دیوار ما هستند. .

دوستانی که همیشه در روزهای پرفراز و نشیب بازار نصب کرده اند روی بیلبورد خود شعار دارند و نصب درجه یک با کیفیت بالا همراه است تا هم رضایت خدا و هم خلق خدا از هر تلاشی برای نصب قیمت مناسب و صد البته از کیفیت بالا دریغ نمانده و ما نیز به نوبه خود به این عزیزان و تکنسین های ماهر افتخار می کنیم.

دیوارپوش های ارزان قیمت
بارها بوده که از مشتریان محترم با کلمه دیوارپوش ارزان مواجه شده ایم. عزیزانی که می خواهند از دیوارپوش ارزان استفاده کنند تا در کمترین هزینه قرار بگیرند و تا زمانی که دیوار و دست مناسبی دارند، این دسته از مشتریان می توانند از انواع دیوارپوش برای کار خود استفاده کنند. البته هر چند ماه یکبار دیوارپوش های جدیدی به دکوتهران اضافه می شود که از نظر بودجه ریالی قیمت مناسبی دارند و دکوراسیونی عالی برای محیط شما خواهند ساخت.

اما اول از همه، دیوارپوش پی وی سی در صنعت دکوراسیون داخلی امروزه به عنوان دیوارپوش ارزان شناخته می شود، قیمت مناسبی دارد، در حالی که این محصول تنها متریالی است که هم برای دیوار و هم برای سقف استفاده می شود. این متریال دیگر برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خانه مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه بیشتر برای محیط اداری تجاری یا سوله ها و یا قسمت هایی که صرفاً تغییر رنگ از مواد تزئینی به تزئینی است استفاده می شود.در قسمت بعدی از دیوارپوش های ارزان قیمت به عنوان دیوارپوش فوم نام می بریم. این روکش دیگر نیازی به نصب ندارد، کافیست این ماده را تهیه کرده و با سلیقه خود روی دیواری که مد نظر دارید نصب کنید، خوبی این روکش این است که برای برش آن فقط به قیچی نیاز دارید. و سپس داخل آن قرار دهید.کابینت ها قابل نصب در سالن های بدنسازی، محل کار، نقاط مختلف محیط منزل هستند، در نور تغییر رنگ نمی دهند و همچنین ضد باکتری، ضد آب و ضد خش هستند. جنسش هم مزیته، دوستانی که با قیمت پایین به محصولی نیاز دارن که کیفیت خوبی داشته باشه، همین روکش فوم بهترین گزینه هست، در رنگهای متنوع حدود 50 مدل مختلف.

فروش فوری دیوارپوش
وقتی به مغازه یا فروشگاهی می روید این دوستان با یکی دو واسطه وسایل دکوری را در اختیار شما قرار می دهند اما در شرکت دکو تهران این مشکل کاملا حل شده است، تمامی مواد مستقیم و فوری از کارخانه در آن خواهد بود. در اختیار شما عزیزان قیمت هایی که به شما عزیزان داده می شود قیمت های خود کارخانه است و هیچ واسطه ای این وسط نیست.

در این آشفته بازار تلاش می کنیم با اعزام نصاب های واجد شرایط سهم قابل توجهی از باربری درجه یک را داشته باشیم. این 12 الی 13 محصول که فقط برای دیوارپوش در اختیار مشتریان قرار می گیرد از کارخانه یا مغازه تولیدی خارج می شود تا محصولات صحیح و مطمئن با پیک یا خودرو با گارانتی در اختیار شما قرار گیرد.

سپس به طور متوسط طی 24 تا 48 ساعت آینده، تکنسین نصب می تواند برای اجرای دیوارپوش به منزل یا محل کار شما بیاید. بنابراین در سال های گذشته و آینده می توانید با این وعده به عزیزانتان آرامش داشته باشید، چه در داخل تهران و چه در شهرهای عزیز کشورمان، بلافاصله در حال آماده سازی این محصولات با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت هستید. محصولات را درب منزل تحویل دهید.واد

ورق مرمر (سنگ مصنوعی)
نسل جدید دیوارپوش پی وی سی که به اسلب مرمری معروف است یکی از ابزارهای تنوع بالای آن در طرح و رنگ، کاهش هزینه، کاهش بار ساخت (وزن سبک)، نصب آسان و سریع و ... می باشد. مورد توجه معماران دکوراسیون ساختمان و فعالان مسکن قرار گرفته است. داشتن فضایی زیبا و دلنشین با طراحی مدرن امروزه یکی از خواسته های مهم مردم در هنگام خرید و یا حتی ساخت و ساز مسکونی، اداری و ... می باشد.


ورق های ماربل شیت یکی از متریال های جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی هستند که تغییرات قابل توجهی را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کنند. در صورت استفاده صحیح از این ورق های مرمری و هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی فضایی بسیار شیک و همراه با آرامش و روحیه در خانه ایجاد می شود که محصولات کمتری جایگزین آن می شود. به طور کلی دیوارپوش ها را می توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد که از مواد مختلفی مانند چوب، سنگ و ... و در نهایت پی وی سی ساخته می شوند. دیوارپوش ها از نظر کاربردی به سه دسته دیوارپوش اداری، تجاری و مسکونی تقسیم می شوند.


از ویژگی های تولید کننده ماربل شیت (ورق مرمر) می توان به 100% مقاوم در برابر رطوبت، مقاومت بالا در برابر حلال ها و مواد شوینده و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت تا 85 درجه سانتی گراد، غیر قابل اشتعال در هنگام آتش سوزی، چگالی و وزن کم نسبت به مواد مشابه، بالا بودن اشاره کرد. انعطاف پذیری، عایق سرما و گرما تا حد زیادی، عایق صوتی و در نهایت قابلیت شستشو با مواد شوینده برای محیط های بهداشتی که همگی با استفاده از پنل های پی وی سی مشخص می شوند که سقف و دیوارها را بسیار مفید و ایمن می کند.انواع دیوارپوش در طراحی

دکوراسیون داخلی
استفاده از انواع دیوارپوش به ویژه نسل جدید دیوارپوش پی وی سی (ورق مرمر) یکی از روش های معماری و طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی فضاها و سطوح مختلف می باشد. یکی از مزایا و ویژگی های دال های مرمر نصب و بازسازی آسان و سریع آنها می باشد. مزیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم نیاز به زیرساخت برای اجرای ورق های مرمریت و در نتیجه نامرتب و کثیف نشدن فضا است. علاوه بر این، رنگ‌ها و نقش‌های متنوعی که ورق مرمر ارائه می‌دهد در کنار هزینه مناسب، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی سنگ طبیعی، سرامیک و چوب در طراحی داخلی تبدیل کرده است.


اسلب های مرمر دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند و بنابراین دست شما را برای انتخاب آسانتر باز می گذارد. همچنین منحصر به فرد بودن ورق های مرمر ضد آب نیز قابل توجه است که امکان نصب آنها را در فضاهای مختلف مانند استخر و سرویس بهداشتی فراهم می کند. ضمناً با انتخاب نسل جدید دیوارپوش پی وی سی (ورق های مرمر) دیگر نگران کثیف شدن سطح آن نباشید زیرا این نوع دیوارپوش قابل شستشو بوده و در عین حال مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی آب دارد. و مواد شوینده هستند..

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 17649
  • بازدید کلی : 273980
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی